Koor/Band 'Keruchma'
'Keruchma' is een interkerkelijk koor, dat is opgericht in 1980. De naam 'Keruchma' betekent vrij vertaald uit het Hebreeuws 'boodschap'. Hieruit spreekt gelijk ook de missie en de visie van het koor; zingend en musicerend de boodschap van God mogen uitdragen op geheel eigentijdse wijze. Het repertoire omvat Nederlands- en Engelstalige liederen en bestaat o.a. uit door de dirigent (Wim Schelling) zelf geschreven en/of gearrangeerde nummers, Opwekkingsliederen, nummers van Michael W. Smith en Tom Parker.
Iedere maandagavond wordt van 20:00 - 22:00 uur gerepeteerd in de Gereformeerde Kerk 'De Hoeksteen' in Numansdorp. Het koor bestaat uit een sopranen-, alten- en herenstem. Het koor van Keruchma wordt begeleid door een eigen band, bestaande uit de volgende muziekinstrumenten: piano, keyboard, drums, (bas)gitaren en dwarsfluit. Zowel voor het koor als voor de band zijn nieuwe leden van harte welkom.
In de pauze is er de mogelijkheid om bij te kletsen en een kop koffie of thee te drinken.

Er worden naast de repetities en uitvoeringen ook andere gezamenlijke activiteiten georganiseerd.
Kijk voor meer informatie op de website www.keruchma.nl