Voedselbank
Hallo allemaal,
Wij (Naomi, Elise, Amber en Janne) gaan voedsel inzamelen voor de voedselbank namens de kerk. Helpt u ook mee? Want dat kan! Door middel van houdbare producten mee te nemen zoals rijst, hagelslag of suiker. Zou u het ook mee willen meenemen? Dan kan het in de mand in ‘de Voorhof’. Dat ingezamelde voedsel moet ook bij de voedselbank komen natuurlijk. Dat willen we gaan doen door middel van mensen die ons willen rijden. Zou u dat nou willen, laat het ons vooral even weten. Dat kan door het door te geven via website@hervormdnumansdorp.nl Kijken wij wie wanneer kan en wil rijden! Alvast bedankt.

DE-zegels sparen
Een tijd geleden zijn er nieuwe koffiemachines aangeschaft en daarbij hebben we 2x 12 DE-kopjes gekregen. En als we ‘Soepie in de Buurt’ hebben, gebruiken we steeds deze kopjes. Nou zien de overige koffiekopjes in Pandje20 er niet zo mooi meer uit door het vele wassen in de machine. Dus hebben we het plan opgevat voor nog meer (gratis) nieuwe DE-kopjes te gaan sparen. Onze vraag is: wie heeft er nog DE-punten in de lade liggen en zou deze ter beschikking willen stellen voor de aanschaf van de nieuwe kopjes. We hebben maar liefst honderd kopjes nodig, maar… een eerste stevige stap is al gezet en hebben we nu voor ongeveer nog eens 25 kopjes punten in ons bezit. Doet u met ons mee? We horen het graag!

Afscheidsdienst en afscheidsborrel ds. Jan den Braber
• Zondag 30 juni om 10:00 uur is de afscheidsdienst van ds. Jan. Aansluitend is er, zoals gebruikelijk, koffiedrinken.
• Vrijdagavond 5 juli vanaf 20:00 uur tot 22:30 uur is de afscheidsborrel van ds. Jan in de Voorhof, inloop vanaf 19:45 uur.
Bij een borrel horen natuurlijk lekkere hapjes. Wil je hieraan meehelpen? Heel graag! Aanmelden kan via femke.verstijnen@hervormdnumansdorp.nl.
We willen ds. Jan namens de gemeente een cadeau aanbieden. U kunt een bijdrage overmaken op NL32 RABO 0373 7115 73 t.n.v. CVK Hervormde Gemeente Numansdorp, afscheid Ds. Jan den Braber. Uiteraard is een envelop in de collectezak ook mogelijk, graag wel hierop vermelden dat het gaat om het afscheid van ds. Jan. Alvast heel erg bedankt hiervoor.

Werk in de kerk

Kijkt u ook weleens of er vacatures zijn?
Klik op de afbeelding voor meer informatie.