Open kerk tijdens de 40-dagentijd (14 februari tot 30 maart)
De Dorpskerk is in deze tijd, naast de dinsdagmorgen ook geopend van 18:30-20:00 uur op donderdagavond.

Actie schoenendoos
Oproep aanleveren schoenendozen. Al jarenlang verzorgt en versiert een gemeentelid schoenendozen voor Stichting GAIN (Global Aid Network). GAIN is een christelijke organisatie en weet zich geïnspireerd door Jezus. Hij ziet mensen zoals ze zijn en geeft om hen. Ongeacht afkomst, geloof of overtuiging. Met diezelfde houding wil de Stichting zich inzetten voor kinderen en volwassenen in armoede en crisis. Samen kunnen we hoop en blijdschap brengen. Waardigheid herstellen. En pijn verzachten. De verzamelde schoenendozen gaan naar plekken in Oost Europa en ook in Afrika en de Griekse vluchtelingenkampen waar deze het hardst nodig zijn. Doordat de kinderen een doos met schoolspullen hebben kunnen ze naar school gaan! Nu doen we een oproep: Heb je nog een schoenendoos met de omtrekmaten 34 cm bij 46 cm oftewel een doos met schoenmaat 38 tot 44? Lever deze dan in bij binnenkomst van de kerk. Ook zijn we op zoek naar spulletjes om de doos te vullen. Het betreft kinderen van 2 t/m 14 jaar: Lijntjesschrift (A5) Schrijfpotloden Kleurpotloden Gum Puntenslijper Etui Speelgoedje Haarspulletjes Toilettasje Spelletje Kleurboekje Knuffeltje Keycord Stuk zeep (niet vloeibaar) Tandenborstel (groot/klein) Tandpasta (ook kinder- en peuterpasta). De hele maand maart zal er een doos staan bij binnenkomst van de kerk waarin de spulletjes gedaan kunnen worden. Ook kunnen daar de schoenendozen bij gezet worden. De diaconie ondersteunt- en helpt graag een handje mee met deze mooie actie. Doe jij ook mee?

Werk in de kerk

Kijkt u ook weleens of er vacatures zijn?
Klik op de afbeelding voor meer informatie.