In de Voorhof, de ruimte naast het kerkgebouw, staat een boekenkast die we als kerkbieb hebben ingericht. U hoeft geen lid te worden; lenen is gratis en op basis van vertrouwen. Met elkaar beheren we een fijne plek om christelijke boeken en tijdschriften uit te wisselen.

De kerkbieb is geopend rondom de kerkdiensten op zondag. U kunt twee boeken tegelijk lenen en maximaal zes weken houden.

Uw boeken voor de kerkbieb aanleveren? Graag! Boeken blijven uw eigendom, tenzij u aangeeft ze te schenken. Als u wilt, kunt u uw naam erin zetten. In elk boek komt een sticker en stempeltje van de kerk. Als u uw eigen boek terug wilt, kunt u het gewoon weer meenemen.

Activiteiten
Het kerkbiebteam stimuleert activiteiten die met lezen, luisteren en schrijven te maken hebben. Zoals de kerstkaartenactie van Ark Mission en de Paasgroetenactie van de PKN. In de kerkbieb zijn ook allerlei wenskaarten verkrijgbaar.

Tips, ideeën of vragen? Stuur een e-mail naar kerkbieb@hervormdnumansdorp.nl