Indeling site
Bovenaan de site staan vaste menugegevens. Deze worden uitgesplitst in het zij-menu.

Hoe komt u in contact?
Voor contact gegevens kunt u kijken in het horizontale menu onder 'contact'.

Wilt u contact opnemen omdat u bijvoorbeeld interesse heeft in een bepaalde activiteit? Of omdat u er meer over wilt weten? Het zou handig zijn om namen en telefoonnummers bij alle activiteiten te plaatsen. In verband met de privacy hebben we dat echter niet gedaan.
U kunt contact opnemen met de webmaster website@hervormdnumansdorp.nl
De webmaster probeert u in contact te brengen met de juiste persoon.

Een berichtje plaatsen?
Ook u kunt een berichtje laten plaatsen op de site. Ook het plaatsen van foto's is mogelijk. Denk daarbij wel aan de privacy. U kunt uw berichtjes sturen naar de webmaster. Op de website gebruiken we het lettertype Verdana.

Wijzigingen doorgeven?
Wijzigingen kunnen ten allen tijde worden doorgegeven aan de webmaster via website@hervormdnumansdorp.nl

Naar de site van de Gereformeerde Kerk en de site van gezamenlijke jeugdactiviteiten?
Als u op het logo klikt linksboven op de pagina kunt u naar de site van de Gereformeerde Kerk en naar de site van het gezamenlijke jeugdwerk.

Hebt u een vraag?
Stuur dan een mail naar de webmaster website@hervormdnumansdorp.nl