De kerken van Numansdorp organiseren allerlei activiteiten voor kids, tieners en jongeren. Clubs, eigen kerkdiensten waarin jongeren (mee)bepalen wat er gebeurt en ook de inhoud bepalen van een eigen website. Denk en praat mee en maak de kerk nog leuker!

Er zijn jeugdclubs voor verschillende leeftijden. Zowel kinderen vanuit de Hervormde Gemeente, de Gereformeerde Kerk als kinderen daarbuiten komen graag naar de clubs. Interesse om mee te doen? Kom eens een keer kijken! Er kunnen altijd kinderen bij en ook leiding is zeer welkom. Ook voor jongeren is er het nodige te doen.

Via deze link kom je op de website van het jeugdwerk!
Jeugdwerk

Als u zich wilt aanmelden voor nevenstaande activiteiten en er staat geen ander mailadres bij, dan kunt u zich aanmelden via website@hervormdnumansdorp.nl